2/10/12

Mood ke laut cina selatan~~Ape pon tak bley....:(

Assalam....

Mood drop today....cm taw kenapa tp tak pasti...Yang pastinye aku tengah bersedih....menangis dalam hati....hurmmm...huhuhuhu....hanya kerana sikap seorang teman rapat...yg cm bad mood gak ari ni...n tak taw kenapa...hurmmmm....jemu kot...hukhukhuk...sedey....

Tak paham la ngan dia tu...jap aku rasa cm dia suka kawan ngan aku...jap aku rasa dia tak suka ngan aku....hurmmmm....confuse....Ye laaa...aku taw laaa....aku bukan satu2nye kawan dia...sebab tu la dia jadi camtu...sesuka hati dia jer la datang n pegi....n aku plak jadi penunggu yg setia...sentiasa memaafkan n menerima.....Tak penah tinggalkan dia walaupun dia selalu tinggalkan aku...hurmmm....Adakah aku seorang yg naif??....huhuhu...

Seriusss....memang aku sedey sgt nih....aku x bleh citer kat sesape pun...hanya dapat luahkan kat sini jer...Nak share kat facebook??...owh nooo...that's not me okey...!!..Biarlah aku merepek merapu kat dalam ni jer...takde sape pun taw...citer kat fb pun bukan leh settle poblem aku nih...lagi nampak gediks ade laa...huhu...mengade je kan citer poblem pasal kawan2 ni kan...?....huhuhuu

Nak share ngan teman yg lain pun ~ hurmmmm ~ dia pun tak selalu ada gak untuk aku....kalau dia ade pun cm la dia nak layan aku nih.....huhuhuhuhuhu.... pendam jer laaaaaaa....pastu nangis dalam hati....xde sape dengar.... waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!

Takpe laa....mungkin lebih baik begini....Tak payah nak rapat sangat la kan...?...ermmm....takde teman rapat pun takpe kot ( ayat sedapkan hati sendiri )....Sebab selalu jer teman rapat ni yang akan menghampakan n melukakan kita dulu...owhhhhhh my heart...!!!!!....rapuhnyerrrrrr....huhuhuu....

Okey myself sayang, istighfar bebanyak plizzz ~~ ASTAGHFIRULLAHALAZIM.....hurmmmm....kembali tenang....untuk seketika...Alhamdulillah....Sekian...:(


Tiada ulasan:

Catat Ulasan