8/10/12

Bila Hati Ada Duka~~~~~

Dia pergi lagi....tinggalkan aku sendiri...
seperti waktu2 dulu...dan dah dijangkakan...
akan berlaku lg....rajuknya itu...
dan seperti biasa...semua kerna salahku... :(

Terseksa hati bila diperlakukan sebegini...
tapi aku cuba bertahan...memujuk hati jangan bersedih...
melawan perasaan agar tetap teguh...
walau hakikatnya aku takkan mampu berbuat begitu...
Dan airmata pun menitis....aku tertewas jua akhirnya.... :'(

Aneh sebenarnya...walau berkali2 terjadi...
bertemu n berpisah....aku rasakan semua akan berakhir...
menafikan akan wujudnya jalinan itu lagi...
tapi semakin dekat n erat perhubungan itu...
seolah tak pernah terjadi apa2 sebelumnya... : |

Hurmmm....tak....mungkin tu hanya perasaan ku sorang...
Dia...aku x pernah tahu....apa yg ada dibenak n hatinya...
Aku hanya ingin bertanya kepadanya...
Apakah aku ada dihatinya....selama ini?...
Ataukah sekadar pelepas sepi..?
Hanya dia saja yg punya jawapan itu....
dan aku pula....sendiri lagi dalam penantian....hurmmmmmmmmmmmmmm

Tiada ulasan:

Catat Ulasan