3/10/12

Kembali senyum....^__^

Hehehe...aduhaiii....Tak jadi nak marah kat teman rapat aku tu...Senyum tak abis lagi aku ni pun...bila teringat dia nyanyikan lagu fevret aku....Tak taw ape motif dia tapi aku memang suka... sangat...sangat...sangat...sangat....sangat dengar nyanyian dia...hehe...First time taw dgr suara dia nyanyi ngan agak jelas...sedap...memang sedap...rasa nak makan jer dia tu...ehhhh...hahahaa

Dah beberape kali aku dengar lagu tu...fuhhh....kena sangat suara dia ngan lagu tu...rasa cm terbang diawangan jer...hahahahaa....ehhhh....jangan salah faham yer...!...Takde makna ape pun...Aku rasa cmtu sebab lagu tu memang aku minat gilerrr...n bila dia yg nyanyikan kira bonus la tu...ngeeee...

Ok lah...nak masuk tidur...dah terrrlalu lewat...badan pun dah terrrlalu penat...Mood pun dah kembali normal...Esok, x taw lagi ape akan terjadi....Aku menunggumu....hehehehe....nite oll...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan