2/08/12

Tragedi 13 Ramadhan......

Assalam...

Awal pagi di bulan Ramadhan ke-13 ni (ari ni la) dah melalui tragedi yang tak brape nak tragis....bilamana aku mengulangi sejarah 6 tahun dulu ~ eksiden ngan motor...huhu...aptb.

Tapi kali ni memang salah dia...Ade ke nak masuk simpang belah kanan tapi duduk kat line kiri...Pastu mencilok plak depan kete aku...Aku dh ready nak pecut jer bleh brek mengejut tengok dia melintas...Tapi benda nak jadi jugak...Brek pun x sempat nak berhenti betul2 n dia pun bleh slow plak tu...ape lagi...terbaring la dia ngan motor dia skali...adesssssss....ngeri seketika...

Aku ni berhenti la kat tepi jalan tu tengok keadaan dia...Dia plak elok2 bangun pastu pecut jer motor dia masuk simpang...Terpinga2 aku kat tepi jalan tu...Dah la jalan tengah sibuk..maklum la time orang nak gi keje...Orang plak dok tengok2 jer aku...Last2 aku pun berlalu pergi dengan sesekali aku melihat side mirror...Kejar masa gak hantar anak sekolah...huhu

Nasib baik la bumper Innova aku keras giler...Luka sikit jer...Tak memudaratkan pun...Memang trauma dah ngan motor ni...Habis berhati2 dah tapi nak jadi jugak...Malang tu memang tak berbau...Penunggang motor la yang selalu berisiko tinggi nak kena eksiden ni...Lepas ni memang la kena lipatgandakan hati2 tu...huhu...sudah cukup sudah..Biarlah tragedi ni jadi yang terakhir dalam kamus hidup aku...huhu...Sekian..



sikit jer calar tu...nampak x?...x nampak sgt kan..?...ok ler tu...huhu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan