23/08/12

~ Salam Aidilfitri ~ ^__^





Assalam...

Lama dah x update blog dek kesibukan dlm urusan harian n hari raye. Dah masuk raye ke 5 ari ni...tapi masih blom terlambat utk aku ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI, MAAF ZAHIR n BATIN kpd sume andai ada kata2 dari penulisan aku ni yang menyinggung perasaan n tersentuh hati. Sesungguhnya ini hanyalah luahan rasa n lintasan dari fikiran aku sendiri...Aku sedaya upaya x menyentuh sensitiviti sesape pun. Andai ada yg terasa ini hanya sekadar kebetulan...
Kita ni hanya manusia biasa yg biasa melakukan kesilapan n kesalahan...tapi x biasa meminta maaf n x suka memaafkan...Tapi aku seorang yg mudah memaafkan n sentiasa mengharapkan kemaafan. Semoga Syawal yg mulia ini dapat mengeratkan hubungan kita sesama insan walau tak saling mengenali n tak penah bersua muka...Wassalam....

# SALAM AIDILFITRI 2012 #






Tiada ulasan:

Catat Ulasan