31/12/12



SELAMAT TAHUN BARU MASIHI 2013...Entry terakhir utk tahun 2012...ermmmm....tetibe jer rasa sebak...Apakah??

Mungkin kerana ada lagi urusan di tahun ni yg blom selesai...atau kepala ni masih memikirkan keadaan hubby yg masih blom pulih...Lemah rasanya semangat ni...Masuknya tahun baru maka bertambahlah usia kita....tapi keadaan masih tak berubah, masih sama...ermmm

Yang berubah bila tengok anak2 semakin membesar dan semangat aku yg masih mendatar....ermmm...Allahurobbi...tak berniat nak mngeluh...

Walau apapun yg aku dah hadapi dlm tahun 2012 ni, tetap aje ada yg mnggembirakan aku....Sungguh, Allah itu Maha Adil kn?....heeeee

Harapan aku utk 2013 ni, semoga aku menjadi ibu n istri yg lebih baik...semoga aku dapat memperbaiki amalan2 dan menjadi hambaNya yg solehah...InsyaAllah....








Tiada ulasan:

Catat Ulasan