29/12/12

Entry saja2...no point...

Assalam...

Hurmmm...lama tak update blog...kesibukan sedang melanda diriku n ofcoz para ibubapa yg lain...Maklumla tak lama lagi sekolah dah nak bukak kan....Giler sibuk uruskan hal anak2...Tambahan pulak bila terpaksa menguruskan semuanya sendirian...ermmm...dugaan...dilarang mengeluh!!...huhuhu

Plan ari Jumaat semalam nak update sempena hari Jumaat terakhir untuk taun 2012...tapi tak jadi sbb ada sedikit jer kerajinan dlm diri aku semalam...ahahaa...aptb kan?...

Sebenarnya banyak hal yg aku nak share berkaitan ngan apa2 tarikh penting yg berlaku dlm hidup aku...tapi selalu jer tak mencapai target...huhuhu...

Bila tarikh tu dah berlalu baru la aku terhegeh2 nak update kat cni...tapi cm biasa la kan, dah type separuh jalan pastu aku pun delete...idea yg ada pun hilang begitu saja...huhuhu...ntahpape ngan aku ni...

Malam ni pun sebenarnya ada gak something aku nak share...tapi tak brape ada mood la pulak...ermmm...Mungkin agak letih, mata pun rasa cm berat gak nih...Makan malam pun belom lg ni...huhu...

Nampaknya kena stop dulu...setakat ni jer buat masa ni...Harapan aku semoga esok masih ada untuk aku supaya dpt meng update lagi citer2 hidup aku yg tak brape best ni...ehehh

Insyaallah panjang umur kita berjumpa lagi yer...Thanks oll kerana sudi singgah kat blog yg tak seberapa nih...thanks a lot...Assalam...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan