2/11/12

Bila line tenet menjadikan aku penat....grrrrrrrrrr

Assalam...

Hurmmmm....malam yg membosankan?...ermm...x jugak...Tapi mmg tengah sakit hati sgt ngan line internet nih...!!!!!!!.Expecially line internet blackberry nih......aarrggghhhhhhhh.....!!!!!!!....Nape kau buat aku cmni....????!!!!!!...Tension....!!!!!!!!!

Puas menunggu kawan tu x balas2 msg aku...Actually balas tp msg x masuk....nak nangis rasanye....waaaaaa....Banyak kali dh jadi camni....aptb...!!!

Seb baek la ade yg menemani malamku yg sengal nih walaupun x lama...tapi sekurang2nye xde la terasa sgt yg aku ni tgh menunggu....huhuhu....thanks fren....tu la untungnye ramai kawan kan?....

Memang kasi hangat aku jer malam nih....hurmmmmm....pujuk hati jer la...semoga esok masih ada untuk aku dan dia.....hukhukhuk....nite oll...jumpa lagi...Assalam



Tiada ulasan:

Catat Ulasan