16/09/12

Sahabat ~ Hilangmu Tiada Pengganti.....

Assalam...

Kehilangan kawan baik @ sahabat a.k.a bestfren...sedey x?...ermmm...giler x sedey..!!...Belum betul2 kehilangan pun dah terasa sedeynyer...dah terase kesunyiannyer...Kalu betul2 dah hilang, apakah yg bakal berlaku??...jeng3...apa lg...meroyan la seketika...huhuhu

Dek kerana itulah aku tak mahukan suatu hubungan yg dipanggil persahabatan...tak yah rapat sgt...kawan biase2 jer cukup la...sbb aku taw mmg aku tak cukup kuat nak hadapi bila suatu hari nanti aku akan kehilangannya....ermmm...Bila dh jumpa yg terbaik dah pasti takkan ada pengganti untuk dirinya...kan3..?

Serius...aku mmg xde sahabat...sorang pun xde...Bukan aku x cuba bersahabat...tapi nak carik seseorang yg kita dapat kongsi suka duka, pahit manis n menerima kekurangan kita tu yg susah sebenarnye...n paling penting pandai simpan rahsia....heheh...sama cm nak carik pasangan hidup gak la tu...Bukan mintak yg sempurna, tapi cukuplah andai kita memerlukan, dia ada disisi...walaupun x duk depan mata n terpisah beratus batu...

Pendapat aku ; pasangan hidup kitalah sahabat terbaik...Kongsilah segalanya dgn dia...n percayakanlah dia...Tapi tetap aje kita perlukan orang lain gak untuk jadi kawan baik, kan..?...hehehe...Walau apapun, yg aku taw, setiap perhubungan memerlukan PENGORBANAN....dgn CINTA n AIRMATA sebagai pengiring setia....Sekian...



Tiada ulasan:

Catat Ulasan