3/09/12

1 Sept.~ Hepi Besday 2 Me....:D

Besday kek ~ 1 / Sept / 2012 ~ Tahun Masihi

Besday kek ~ 21 / Syawal / 1433 ~ Tahun Islam

Dapat 2 kek utk 2 kali besday dlm 1 bulan...Aku ade...korang ade?...kui3

jgn marah yer...wink..wink..wink


~~~ Alhamdulillah...Terlalu bersyukur kpdMu YaAllah kerana masih memberi peluang kepadaku utk bernafas lagi selama 32 tahun ini...Tiada hadiah yg paling berharga melainkan diberi kesihatan yg baik supaya aku dapat menjaga keluargaku dan beribadah kpdMu...
Semoga dgn umur yg tlh Kau berikan akan menjadikan aku hambaMu yg sentiasa mengingatiMu dan mensyukuri setiap nikmat yg tlh Kau kurniakan selama ini....
Amiin YaaRobb....:')

~ Terima kasih gak kpd rakan2 di FB yg wish besday aku...Hepi atas ingatan tu...namun wish yg ditunggu2 x kunjung tiba...xpe la...aku mengalah jer...sbb aku taw itulah takdirnya...jgn ditolak...cuba terima ngan hati yg sedey...hukhuk...Walaupun xde sebarang hadiah yg aku terima tapi yg penting aku dah dpt wish dr orang2 yg aku sayang n aku taw dorang pn sayang kat aku...ofcoz la my hubby n my family...n my frens too...luv u olls so much la...muaaahhhhh...k bye....:D

Tiada ulasan:

Catat Ulasan