2/05/13

Berangan tak sudah....

Assalam....
Tonton citer korea-Color of Women dikala ini...jarang sgt aku dpt ngadap tv ptg2 camni...Selalunya time gini aku amik kesempatan melepaskan lelah...kdg2 tu x tido pun...berguling2 jer janji dpt baring....Tapi hari ni sengaja aku tukar rutin utk merasa kelainan dr kebiasaan...

Ermmm....tgk citer cinta...mula la nak berangan kan....huhhuu...Sungguh, aku punya keinginan utk bercinta...dgn kekasih halal aku....ermmmm....Tapi apakan daya...rasa cinta masih subur dihatiku...cuma mengharapkan aku berpeluang lg utk berduaan n bercintaandgn dia sang suami...huhuu

Apa ntah aku ni...kuat berangan!!!!.Bersyukur dgn apa yg dah aku miliki itu lebih membahagiakn sebenarnya...hohohooo....Alhamdulillah aku masih punya suami walau dia x mampu memberi n melakukan segala yg sepatutnya...Yang penting dia adalah abah kpd anak2ku...heeeeee....k bye....assalam

Tiada ulasan:

Catat Ulasan