23/02/13

Tiba2 rinnnnnnnnnduuuuuuuuu.........

Assalam....

Sedang mendelete email2 lama kat inbox....Baca blek post2 lama kengkawan masa kat grup PMB....penuh dgn kenangan...penuh dgn gelak tawa yg x boleh didengar....hehehe...Sungguh, aku rindu...terlalu rindu sebenarnya...bila ada diantara kengkawan tu dah terputus hubungan...malah yg lebih dasat lagi bila grup tu sendri dah takde kat fb....huhuhuhuhuhuhuu

Masa berlalu dgn pantas...Terasa lama berkwn ngan dorg tp sebenarnya hubungan tu masih  baru lg...Tapi jalinan rasa tu seolah2 dah bertahun2 lamanya...Itulah yg berlaku hanya di mukabuku....Tak mungkin terjadi di alam nyata utk hubungan spt kitorg nih...sweet...special...sebab tak pernah kenal or bersua muka tp keakraban tu seolah2 kitorg ni teman sepermainan masa kecik2 dulu....

Sungguh aku rindu....terutama dgn dia...yg dulu aku kenal di mukabuku n juga dr grup PMB....Rindukan dia hingga mampu menitiskan airmata diketika ini....Aku nampak dia like post aku di grup kita td....Aku menangis kegembiraan td sbb aku masih dpt lihat dia walaupun x dpt nak tegur dia mcm sebelum ni....huhuhuhuhuhuhuhu...apa kabar dia hari ni agaknya ye?...hurmmmmmmm :(

Oklah...aku nak sambung blek keje yg terhenti seketika td...mendelete2 email....huhu...jenuh weiiii....dh lbih 20k....Semua tu notification dr fb lah tu....Kalu duit banyak tu xpe gak kan...hakhakhak...nite olls...assalam


Tiada ulasan:

Catat Ulasan